Forma studiów:
  • studia stacjonarne
  • studia niestacjonarne
Menedżer kierunku: dr hab. Mirosław Moroz, prof. UEW

Opis kierunku 

Studia na kierunku E-biznes zapewniają wiedzę i umiejętności z zakresu prowadzenia biznesu w Internecie, w szczególności założenia firmy/start-upu  lub pracy w sklepach internetowych lub innych przedsięwzięciach e-commerce (czyli na platformach sprzedażowych typu Allegro.pl), prowadzenia szerokiego zakresu działań e-marketingu (w mediach społecznościowych, w wyszukiwarkach internetowych, content marketing, wideo marketing, influencer marketing itp.), działalności w różnego rodzaju serwisach internetowych (portale, wortale, porównywarki cenowe, blogi, serwisy ogłoszeniowe, itp.). Zajęcia prowadzone  są przez doświadczoną kadrę, zarówno akademicką, jak i praktyków e-biznesu.

PROGRAM STUDIÓW

Profil absolwenta

Absolwent tego kierunku będzie w stanie uruchomić własny biznes w Internecie lub pracować na różnych stanowiskach (menedżerskich lub wykonawczych) w e-handlu, w e-marketingu czy obsłudze serwisów internetowych.  
Kierunek E-biznes umożliwi Ci rozwój kompetencji cyfrowych, dostarczy wiedzy i umiejętności w zakresie podejmowania decyzji, użytkowania szerokiego spektrum oprogramowania biznesowego, cyberbezpieczeństwa, założenia innowacyjnego biznesu (start-up), zarządzania projektem, analityki internetowej i wielu innych.

Perspektywy zawodowe

  • Założyciel biznesu internetowego/start-upu
  • Menedżer e-commerce
  • Specjalista ds. e-commerce
  • Specjalista ds. obsługi klienta w sklepie internetowym
  • Menedżer e-marketingu
  • Specjalista ds. marketingu internetowego
  • Specjalista ds. social media
SPECJALNOŚCI

E-commerce

Specjalność realizowana w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym

Wybierając tę specjalność, pozyskasz wiedzę i umiejętności stosowania oprogramowania biznesowego oraz metod zarządzania w procesie uruchamiania, prowadzenia oraz modyfikacji przedsięwzięć handlu internetowego. W ramach specjalności zaplanowano zajęcia praktyczne obejmujące tematykę m.in. prowadzenia sklepu internetowego, handel na platformach sprzedażowych, obsługi klienta, instrumentów konkurowania.

E-marketing

Specjalność realizowana w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym

Wybierając tę specjalność pozyskasz wiedzę i umiejętności w zakresie tworzenia, optymalizacji i rozliczania kampanii marketingowych prowadzonych w środowisku online (social media, Google Ads, display marketing, wideo marketing). W ramach specjalności zaplanowano zajęcia praktyczne obejmujące tematykę m.in. web design, pozyskiwanie kontaktów sprzedażowych (lead generation), pozycjonowanie w Internecie (SEO/SEM) czy sztucznej inteligencji w marketingu.

Kontakt

Uniwersytet Ekonomiczny
we Wrocławiu
Biuro Rekrutacji, bud. Z
ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław

tel. +48 71 36 80 982 - kontakt dla obywateli polskich
tel. +48 795 418 615 - kontakt dla cudzoziemców
tel. 71 36 80 374 - Komisja Rekrutacyjna
e-mail: enrolment@ue.wroc.pl – pytania dotyczące zasad rekrutacji cudzoziemców
Komisje rekrutacyjne

Uniwersytet Ekonomiczny we WrocławiuRepublic of Poland
Nasza strona korzysta z plików cookies. Zachowamy na Twoim komputerze plik cookie, który umożliwi zbieranie podstawowych informacji o Twojej wizycie.
Przeczytaj jak wyłączyć pliki cookiesRozumiem